IKLAN BERBAYAR

Wednesday, April 15, 2009

BUKIT GANTANG- Kenduri Kesyukuran PAS Taman TAS

Pada 12 APRIL,Pemuda PAS Taman TAS dengan kerjasama PAS Cawangan telah mengadakan kenduri kesyukuran sempena kemenangan PAS dan PR di dua bukit sekaligus bersama program kuliah maghrib Ustaz Suhaimi Saad,Ketua Pemuda PAS Negeri Pahang.

Program ini adalah program "minit-minit terakhir",langsung tak dibincang dalam mesyuarat. Sekembali dari Bukit Gantang,Sdr.Rahim semasa sedang minum direstoran bersama-sama AJK lain telah terlepas sebut "kita buat kenduri nak?"....

Lalu Sdr.Amran,Sdr.Shideen,Sdr.Rosli,Sdr.Adi dan beberapa sahabat lain terus setuju dan terus rancang ditempat yang sama dan hari yang sama. Terus dicari tukang masak,terus dicari sumber kewangan dan hasilnya Alhamdulillah pada malam itu jugak kita dapat kumpul lebih kurang RM1500.00. Terus di tempah kambing dari Sdr.Azman dan terus diatur menu. Malam itu jugak Sdr.Rahim siapkan iklan promosi bersama risalah jumaat.

Alhamdulillah...hasilnya sungguh mengejutkan. Buat sesuatu kerana Allah sudah pastinya akan datang pertolongan Allah. Semua persiapan dibuat dengan rapi tanpa sebarang kerenah birokrasi. Syukur kepada Allah kerana telah membantu kita.

Kehadiran luar jangkaan. Kuliah Ustaz Suhaimi mendapat sambutan hebat. Tak muat PASTI AL-HUDA,solat Isya' sampai melimpah keluar. Berikut antara gambar-gambar yang sempat saya ambil,maaf sebab lambat update,malam tersebut makcik saya telah meninggal dunia dan saya pulang ke kampung. Baru hari ini saya dapat update.

2 ekor kambing dengan kehadiran lebih kurang 200 orang...


















No comments:

Post a Comment